*مسافر خاطره ها*

خاطره هر جا که میری به یاد من باش

*مسافر خاطره ها*

خاطره هر جا که میری به یاد من باش

***سلام ***

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ب.ظ

سلام و دو صد درود به همه مسافران دیار خاطرات

من این وب رو ساختم که خاطرات گفته شه...خاطراتی که حتما یه تجربه بزرگ حاصلش بوده...

این تجربه ها و انتشارشون باعث میشه که خیلی هامون خیلی راه ها رو نریم و خیلی تصمیم ها رو نگیریم...یعنی از تجربه های هم استفاده کنیم

به سرزمین خاطرات خوش اومدین

  • عاطفه بانو

نظرات  (۴)

  • سرباز جامانده
  • سلام و درود بر شما نیز هم. خوش اومدین
    پاسخ:
    salam o do sad dorood
    3pas gozar
  • محمد حسین
  • یارب

    سلام عزیز بانوی خودم .. 

    خب دو تا مطلب بزار بخونم کیف کنم ...

    فی امان الله 
    پاسخ:
    salam o do sad dorood
    chashm hatman jane jana

    ya hagh
    ان شاء الله که این وبلاگ با همین اهداف متعالی پیش بره
    پاسخ:
    inshallah ... 
    سلـام :)

    ممنون از حضورتون تو وب خودتون :-)
    پاسخ:
    3پاسگذار 
    وب شما عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">