*مسافر خاطره ها*

خاطره هر جا که میری به یاد من باش

*مسافر خاطره ها*

خاطره هر جا که میری به یاد من باش

خاطره : دو

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ

« هو الحق »


سلام و دو صد درود 

اعتماد چیه؟

واقعا میشه به یکی صد درصد اعتماد داشته باشیم؟

میشه اعتماد کنیم و پشیمون نشیم ؟

نمیدونم ، شاید بشه 

به نظرم قدیما همه چی خیلی بهتر بود ، اعتماد ها بیشتر بود ، محبت ها بی منت بود ، قدیما اینجوری میگفتن که « جواب خوبی ، خوبیه » اما الان جواب خوبی اینه « خوبی کردی ،پای لرزش هم بشین »

چرا اینجوری شدیم ؟ چه چیزی تغییر کرده ؟ چرا اینقدر بی لطف شدیم نسبت به هم ؟ چرا از اعتماد کردن میترسیم ؟چرا وقتی محبت می کنیم انتظار جبران داریم ؟ آدما همون آدماییم ، فرهنگ همون فرهنگ ، اما دیگه مثه قبل نیستیم

به نظر من اگه هر کسی از خودش شروع کنه ، اونموقع میشه ادعا کنیم که ، ما هم برای جامعه ، برای دوستان ، برای بشریت مهم بودیم و کاری انجام دادیم ، بیایم با هم دوباره بسازیم اون عادت های قشنگ قدیمی رو ، بیایم دست به دست هم انسانیت رو ،عشق رو ، اعتماد رو برگردونیم به جامعه بشریمون 


نتبجه »» 

1.کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست 

2.آدمی را آدمیت لازم است   عود را گر بو نباشد هیزم است



« وظیفه من در قبال قلبمه »


یا حق 

  • عاطفه بانو

نظرات  (۴)

  • محمد حسین
  • یارب


    الان هم هستند کسانی که جواب خوبی رو خوبی بدهند و جواب بدی رو هم خوبی ...
    ولی متاسفانه اغلب از همین گروه هستند ..

    فی امان الله 
    پاسخ:
    bale hastan vali kheili kam
    درسته
    تعاریف که عوض بشه این مسائل هم پیش میاد
    به قول دکتر بانکی پور وقتی سازش کاری رو معنا کردن به تو سری خوری صبر بانوان جامعه مون کمرنگ شد در زندگی
    در مورد خیلی چیزها همینه
    من جمله چیزی که شما فرمودی
    رسیدن به مکارم اخلاق...چیزی که سبک زندگی پیامبرمون بود
    پاسخ:
    bale sokhane shoma matine,yani agar ma hamoon barnameye zendegi ke payambaran baraye ma avordan o khoda tayin karde ro donbal konim kheili az moshkelat hal mishe ,ama motea3fane ma yad gereftim hame karamoon o tojih konim,be yeki migim to az khodet shoroo kon,age hame az khodeshoon shoroo konan o eslah konan noghate manfi ro be oon ideal ha mire30m ,ama dar javab o baraye tojih migan :(har vaght hame khodeshoon o eslah kardan o az khodeshoon shoroo kardan manam mikonam )yani baraye rahatie khodeshoontojih misazan
  • سرباز جامانده
  • من اصلا دوست ندارم اونجوری بشم.من همیشه یک خر مهربان درون دارم که باعث میشه ب هراحدالناسی خوبی کنم.در واقع خر مهربان درونم بهم میگه خودتو خر کن و بدیشو زیاد جدی نگیر ولی خب بعضی اعتمادا پشیمونی داره. عاقا میشه فا رسی بنویسی؟فینگلیش حس خوندنش نیس
    پاسخ:
    اره دیگه گاهی پشیمونی داره 
    با اینکه فینگلیش راحت تر بود ولی چشم فارسی مینویسم;)
  • سرباز جامانده
  • ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">