*مسافر خاطره ها*

خاطره هر جا که میری به یاد من باش

*مسافر خاطره ها*

خاطره هر جا که میری به یاد من باش

خاطره : یک

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۱۹ ب.ظ

« هو الحق »


سلام و دو صد درود...

یه وقتایی یه تصمیم هایی میگیریم که تا مدت ها آثارشون تو زندگیمون میمونه

تصمیم هایی که راه جبران ندارند ، فقط تجربه میشن که دیگه تکرارشون نکنیم

من یه بار همچین تصمیمی گرفتم ، که هم تاوانشو دادم هم شد یه تجربه خیلی بزرگ

الان که به عقب برمیگردم میگم : کاش کمتر لجبازی میکردم،کاش به مشورت های دیگران گوش میدادم

کاش قانون هایی که برای خودم ساخته بودم رو زیر پا نمیذاشتم ، کاش و صد کاش میاد سراغم

من یکی از مهم ترین قانون های زندگیمو شکستم...

من بر اساس یه سری قانون که خودم وضع کردمشون زندگی میکنم

یکی از اون قانون ها اینه : وقتی کسی رو دوست داری (چه زن چه مرد) هیچوقت بهش ابراز نکن و نذار بفهمه ، چون انسانها مثه بار های ناهمنام شیمی هستن ،وقتی بار من مثبت بار کسی که دوسش دارم منفی ،من با ابراز علاقه م سعی کردم بارم رو شبیه اون کنم ،و اینجوری میشه که همدیگه رو دفع میکنیم ، چون هیچ دو بار همنامی هم دیگه رو جذب نمیکنن

من به این قانون ایمان دارم و درباره هر نوع آدمی امتحانش کردم ، همیشه اولش با ابراز علاقه کردن آدما دور میشن از ما ، بعدش یا کلا واسه همیشه فاصله میگیرن،یا میان نزدیک...اما امان از اون روزی که به نیت شوم و بازیچه قرار دادن نزدیک بشن


نتیجه »»» 

1.قانون هاتون رو اصلا زیر پا نذارید حتی اگر پای دلتون در میون بود 

2.گاهی لجبازی رو کنار بذاریم و به مشورت ها گوش بدیم ، چون ما گاهی اونقدر غرق قضیه میشیم که دیگه درست و غلط رو تشخیص نمیدیم



« وظیفه من در قبال قلبمه »


یا حق 

  • عاطفه بانو

نظرات  (۹)

  • سرباز جامانده
  • بلی شدیدا موافقم البته نظر من اینه تا وقتی100% از علاقه ی طرف مقابل(چه مرد چ زن) مطمعن نشدی ابراز نکن.البته آدم باید همیشه موضع عزت نفسشو حفظ کنه درمورد مشورت هم باز شدیدا موافقم
    پاسخ:
    gahi inghadr ma adama gharghe alaghe mishim ke atrafemoon o dark nemikonim ke chi dare mishe,ke chikar darim mikonim ba khodemoon o zendegimoon,gahi mikhaym maghroor nabashim too alaghe o eshghemoon,eshtebahi ezate nafsemoon o hefz nemikonim o az dast midim...
  • حرف دل !...
  • موفق باشید  ...
    پاسخ:
    hamchenin
    moayad bashin
  • محمد حسین
  • یارب

    :دی 

    الان بار من چیه دقیقا>؟ اصلا بارم هست ؟ 

    به شعرم اومد که بگم اما نمیگم :دی دیدمت میگم ...

    فی امان الله 
    پاسخ:
    yadam bashe didamet azat beporsam shero :D
    bar o moje to hamishe mosbate jane jana
  • سرباز جامانده
  • نمیدونم من اکثرا غرورم بر احساسم غلبه میکنه نمیذاره اینکارارو بکنم دستش درد نکنه
    پاسخ:
    kheili khoobe,in khodesh ye nemate
    man motea3fane ya khoshbakhtane adamiam ke ehsasam bar hame chi ghalebe
  • سرباز جامانده
  • رو خودت باید کار کنی.ن ک بی احساس باشی اما احساساتتو کنترل کنی.گاهی منطق و غرور باید ب احساسات غلبه کنن تا بعدا آدم پشیمون نشی.
    پاسخ:
    harfetoon sahihe :) 
    vali yekam sakhte taghir dadane akhlaghi ke 19 sal bahash zendegi kardam
    albate ehsasam gahgahi az ghororam kam miare o shekast mikhore
  • سرباز جامانده
  • یکم سخت هست ولی شدنیه.
    ای کاش زودتر میفهمیدم...
    متاسفانه تجربه شد... و بدجور هم...
    پاسخ:
    injoor tajrobe ha be jash kheili be kar mian
    یه جورایی میشه گفت وقتی یه سری چیزا رو از طرق مختلف بهش میرسیم و بهش باور پیدا می کنیم حالا باید با همون باورها زندگی کنیم
    که البته من معتقدم زندگی با همون باورها ست که شیرین میکنه لحظه ها رو
    پاسخ:
    bale daghighan
    be nazare man adama vaghti chizi ro khodeshoon dark mikonan o be dast miaran me3 ye tajrobe ya harchize dg,bishtar ghadresho midonan va say mikonan azash nahayate estefade ro bokonan,choon sakhti keshidan babatesh
  • یه بنده خدا
  • وقتی خودتون برای خودتون قانون میزارید و خودتون انها را زیر پا میزارید بهیچ  وجه دیگری را نباید سرزنش کرد
    حتی اگر زیر پا نگزادید هم اشتباه است
    چون شما شرایط قاون گذاری را ندارید
    حتی برای خودتون
    ضمنا ما ها باید طوری زندگی کنیم که اگر کسی از حریم خصوصی مان اطلاع پیدا کرد مشکلی پیش نیاید
    چون ظاهر و باطن ما باید پاک باشد
    البته من پاک نیستم اما کسانی که بخواهند پاکم کنند را دوست دارم
    پاسخ:
    har ensani in ejaze ro dare baraye zendegie khodesh ghanoon bezare,in kamtarin haghie ke dare
    mn ham azin bahs joda nistam

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">